Forumular de inregistrare a sanctiunilor disciplinare
FORMULAR DE INREGISTRARE A SANCIUNILOR DISCIPLINARE
Numele si prenumele angajatului:
Departament:
Functia:
Data incidentului:
Abaterea:
Observatiile comisiei de cercetare prealabila:_________________________________________
______________________________________________________________________________
Observatiile/obiectiile angajatului
______________________________________________________________________________
Sanciunea disciplinara aplicata in urma acestei abateri:
□ avertismentul scris;
□ suspendarea contractului individual de munca pentru o perioada ce nu poate depasi 10 zile lucratoare;
□ retrogradarea din functie, cu acordarea salariului corespunzator functiei an care s-a dispus retrogradarea, pentru o durata ce nu poate depasi 60 de zile;
□ reducerea salariului de baza pe o durata de 1-3 luni cu 5-10%;
□ reducerea salariului de baza si/sau, dupa caz, si a indemnizatiei de conducere pe o perioada de 1-3 luni cu 5-10%;
□ desfacerea disciplinara a contractului individual de munca.
OBS: In cazul in care, prin statute profesionale aprobate prin lege speciala, se stabileste un alt regim sanctionator, va fi aplicat acesta.
Urmatorul pas in cazul in care incidentul se repeta:
□ avertismentul scris;
□ suspendarea contractului individual de munca pentru o perioada ce nu poate depasi 10 zile lucratoare;
□ retrogradarea din functie, cu acordarea salariului corespunzator functiei an care s-a dispus retrogradarea, pentru o durata ce nu poate depasi 60 de zile;
□ reducerea salariului de baza pe o durata de 1-3 luni cu 5-10%;
□ reducerea salariului de baza si/sau, dupa caz, si a indemnizatiei de conducere pe o perioada de 1-3 luni cu 5-10%;
□ desfacerea disciplinara a contractului individual de munca.
Semnatura Comisiei de cercetare prealabila Data semnarii
Semnatura angajatului Data semnarii
Acest formular a fost intocmit in doua exemplare, originalul acestui formular se insereaza
in dosarul personal al angajatului.
MODEL:
RAPORT CU PRIVIRE LA ABATEREA SAVARSITA
Numele angajatului:
Data angajarii:
Departamentul:
Data la care a avut loc abaterea:
Abaterea:
Descrierea abaterii:
Apararea salariatului cercetat:
Concluzii:
Masura disciplinara propusa:
Data Semnatura
CIRCUITUL DOCUMENTULUI: va fi supus spre aprobare conducatorului unitatii
DECIZIA DE SANCTIONARE
S.C.
Sediul
C.F.
CUI:
Decizia nr…………/……………
Avand in vedere (descrierea faptei)____________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Tinand seama de incalcarea prevederilor de catre salariat din:
-
statutul de personal (art………….)
-
regulamentul intern (art. ………..)
-
contractul colectiv de munca aplicabil (art. ………….)
-
altele (art. …………..) din ……………..
Motivele inlaturarii apararilor formulate ________________________________________
______________________________________________________________________________
Motivele pentru care NU a fost efectuata cercetarea ______________________________
_______________________________________________________________________________
In conformitate cu prevederile art. 263 din Codul muncii, reprezentantul legal al societatii,
DECIDE
ART. 1 – Incepand cu data de …………………………se sanctioneaza disciplinar cu
sanctiunea …………………………………………………………………………………………..
salariatul………………………………………………………………………………………………in conformitate cu prevederile art………..din Codul muncii.
ART. 2 – Prezenta decizie va fi comunicata salariatului in termen de …………………zile de
la data emiterii.
ART. 3 – Prezenta decizie va fi contestata in termen de 30 de zile de la data comunicarii la
Tribunalul Municipiului Bucuresti.
DIRECTOR
____________________________
Semnatura de primire a angajatului: ________________________________________________
Data primirii deciziei:____________________________________________________________
SURSA DOCUMENTULUI; se elaboreaza in cadrul DRU, in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003.
CIRCUITUL DOCUMENTULUI: este redactat in cadrul DRU
ARHIVAREA DOCUMENTULUI: se pastreaza impreuna cu celelalte documente de personal ale angajatului
MODEL:
RAPORT CU PRIVIRE LA ABATEREA SAVARSITA
Numele angajatului: Popescu Gheorghe
Data angajarii: 02.02.2000
Departamentul: Vanzari
Data la care a avut loc abaterea: 02.02.2004
Abaterea: comportament neadecvat in relatia cu clientii
Descrierea abaterii: in data de 02.02.2004, dl. Popescu Gheorghe, angajat in functia de vanzator, a adus prejudicii imaginii firmei printr-un comportament neadecvat fata de un client (anexam declaratia clientului), incercand sa amane momentul incheierii vanzarii pentru rezolvarea unor probleme personale, a prejudiciat clientul prin imposibilitatea acestuia de a ajunge in timp util la Banca de unde dorea sa obtina un credit necesar cumpararii produsului.
Prin comportamentul sau, angajatul a prejudiciat imaginea firmei, in acelasi timp aducand un prejudiciu material indirect, prin impiedicarea cleintului sa faca tranzactia (sa achizitioneze produsul).
Concluzii:
In timpul intocmirii procesului verbal de catre ,,comisia de disciplina” i s-a oferit angajatului sansa de a-si expune propria varianta, anexata in scris sub forma de referat la prezentul raport.
In timpul cercetarii s-a constatat ca angajatul a cunoscut procedura pe care a incalcat-o. Instructiunile cu privire la aceasta procedura au fost aduse la cunostinta angajatului in scris, prin Regulamnetul intern.
In timpul executarii contractului individual de munca nu au mai existat alte abateri disciplinare pana la aceasta data.
Afirmatiile din acest raport sunt sustinute prin declaratiile colegilor de servciu, angajati in firma noastra.
Masura disciplinara propusa: avertisment scris.
Data Semnatura
Acest formular este confidential. El va fi completat si inclus in dosarul personal al angajatului.Formularul de inregistrare a sanctiunii disciplinare acordate in urma abaterii va fi atasat acestui raport, insotit de documente justificative mentionate in acesta.
SURSA DOCUMENTULUI; se elaboreaza in cadrul DRU
CIRCUITUL DOCUMENTULUI: este redactat in cadrul DRU si va fi supus spre aprobare conducatorului unitatii
ARHIVAREA DOCUMENTULUI: se pastreaza impreuna cu celelalte documente de personal ale angajatului.